Jak v kamenných prodejnách a v onlajnu využít příležitostí slevových kampaní. Dnešní zákazníci milují dobrou nabídku a pocit, že dostali něco navíc, něco zadarmo. Naproti prodejci milují zákazníky. Čím více zákazníků tím lépe. Tohoto dnes a denně využívají marketéři za pomocí promo akcí a bonusových pobídek. U počítačových her nevyjímaje. Je tedy pravidlem, že například v předprodeji her, v době kdy hra ještě nevyšla, lze hru zakoupit a výměnou za to se velmi často dá získat něco zdarma, něco navíc ve formě bonusové nabídky. Takováto nabídka nemusí být pouze ve formě kodu, ale i ve formě nějakého sběratelského předmětu. Devadesát procent marketérů souhlasí, že touto strategií lze uchytit více zákazníků a docílit daleko vyšší spokojenosti. Toto je šance pro všechny vás co hledají něco navíc. Využijte těchto pobídek a při drobné investici trošku času lze najít velmi výhodné nabídky různého cenového zvýhodnění. Dále je velmi vhodné si naplánovat koupi hry či filmy více dopředu. Čím dříve budete kupovat tím zpravidla je nabídka výhodnější.
V dnešní době má většina online stránek nabídky podobného typu. Bonusové pobídky jsou velmi obvyklé i v hazardním odvětví, ale jsou vždy obehnané tvrdými pravidly a je zvykem, že slouží pouze k upevnění hráčů pod danou značkou, tak aby hráč utratil více peněz. Člověk by si měl tedy vždy důkladně přečíst veškerá pravidla do podrobna a seznámit se s jednotlivými detaily dané nabídky, tak aby mohl využít nabídku maximálně.
Berte na vědomí, že prodejci a marketéři sledují vaši interakci s reklmou, bonusovými nabídkami a shromažďují data, tak aby dokázali tvořit nabídky šité přímo vám konkrétně na míru. Na jednu stranu je to výhodou právě kvůli tomu, že nabídku, kterou obdržíte skrz kterýkoli komunikační kanál bude více relevantní právě pro vás a tedy budete daleko více motivováni ji naplno využít. Dnešní expertíza prodejní strategie kterýchkoli her ja na velmi vysoké úrovni. Vše je nastaveno tak, aby prodejci dodali více zákazníků a zejména spokojených zákazníků, tak aby se takovýto zákazník vždy rád vracel. Kupoval pokračování herních titulů a byl uspokojen. Tento sofistikováný ekosystém kuponů a bonusů okolo každého odvětví vzešel z konkurenčního boje značek a firem. Zákazník tímto získává obrovskou výhodu a bylo by hloupé ji nevyužít naplno. Buďte tedy připraveni se nespokojit s tím co jste platili ale vždy čekejte něco navíc, protože takový prodejce her, či distributor filmů, který dokaže nabídnout něco navíc je ten spravný.
Pamatujte, ale že každá bonusová nabídka obsahuje některé kroky, které se musí splnit. Toto je dáno zejména tím, že ačkoli se říká, že je něco zadarmo, tak tomu tak uplně není. Je potřeba si uvědomit, že ačkoli takový promo nabídka může být příjemná a může se jevit být zadarmo, tak v tom může být háček, tak jak bylo částečně napsáno výše v článku. Jasným příkladem byla stavající kauza s hrami na facebooku, které přesto že byli zadarmo a velmi zábavné, tak je bylo možné hrát pouze za výměnu osobních dat, které byli posléze zneužity marketingovou agenturou ve volební kampani. Závěrem je potřeba říci, že promo nabídky a jejich maximální využití je vždy na snadě, ale je potřeba myslet na obě strany mince.